خاطره خوش کاباره لاله زار از زبان مجری زن 'من و تو'!
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
خاطره خوش کاباره لاله زار از زبان مجری زن 'من و تو'!
مجری زن شبکه من و تو با مرور خاطرات تهران زمان پهلوی به یاد کاباره های لاله زار افتاد و گفت: «بیشتر سینماها، سالن های نمایش و کاباره ها در خیابان لاله زار قرار داشتند و محل خوشگذرانی خیلی ها بوده است!»

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، مجری یکی از برنامه های شبکه من و تو ضمن انتشار عکس هایی از خیابان لاله زار در دوران حکومت پهلوی با ابرازخوشحالی در مورد این عکس ها گفت: «بیشتر سینماها، سالن های نمایش و کاباره ها در خیابان لاله زار قرار داشتند و محل خوشگذرانی خیلی ها بوده است!»


مجری این شبکه در ادامه با بیان اینکه: «لاله زار تهران یک شباهت هایی با شانزه لیزه پاریس داشته است» به نقل از کتاب "تهران قدیم" ادامه داد: «جعفر شهری در این کتاب درباره خیابان لاله زار نوشته است که شیک پوش ترین و آلامدترین زن ها را در این خیابان می شود دید.»


شایان ذکر است این مجری، پیش از این نیز بخاطر اینکه دخترهای دامن کوتاه پاریسی در دهه پنجاه در خیابان های تهران قدم می زدند و قرار بود دامن های کوتاه بین لباس های زنان ایرانی مد شود ابراز خوشحالی کرده بود.


البته شوق و ذوق مجری من و تو به خاطر اینکه ایران در دوران پهلوی کاباره و سینماهای مبتذل داشته و همچنین ابراز خوشحالی اش بخاطر دامن های کوتاه دختران تهرانی عجیب به نظر نمی رسد. عوامل من و تو بیشترین چیزی را که مانع اصلی هدف های خود در تأثیرگذاری بر مردم ایران می دانند، معنویت و اعتقاداتشان است و با اینگونه اظهارات ضمن ترویج مظاهر فساد و بی بند و باری تلاش می کنند فرهنگ غرب را جایگزین مناسبی برای فرهنگ ایرانی- اسلامی معرفی کنند.


ناگفته نماند شبکه ی من و تو، برنامه های غیراخلاقی اش را تا جایی به پیش برده است که در قالب اظهارنظرهای کارشناسی حتی روابط آزاد جنسی را نیز تجویز و ترویج می کند!


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها